Masina selectată
ALFA ROMEO 156 (932) 3.2 GTA (932AXB)
Ani fabricaţie
2002-2005
Cilindree
3179 CMC
Cai putere
250
KW
184
Combustibil
benzina
Cod motor
932 A.000
Caută o maşină
Autentificare
Categorii produse
Filtru producător
Modul tractare
Filtre
Mecanism de tractare:
Imagine | Produs | Caracteristici | Preţ |
---|---|---|---|
Modul tractare Marca BOSAL Cod 1233713 |
Mecanism de tractare : cu mecanism de cuplare nedemontabil Aprobare : EC0973 Valoare-D [kN] : 8.66 Încarcare bara tractare [kg] : 60 Greutatea tractata (kg) : 1600 |
Preţ nedisponibil online
Din pacate, pretul pentru acest produs nu este disponibil pe site. Lasă-ne datele tale de contact si in cel mai scurt timp iti vom trimite o oferta de pret pentru acest produs. |
|
Modul tractare Marca BOSAL Cod 1233714 |
Mecanism de tractare : cu mecanism de cuplare demontabil Aprobare : EC1030 Valoare-D [kN] : 8.66 Încarcare bara tractare [kg] : 60 Greutatea tractata (kg) : 1600 |
Preţ nedisponibil online
Din pacate, pretul pentru acest produs nu este disponibil pe site. Lasă-ne datele tale de contact si in cel mai scurt timp iti vom trimite o oferta de pret pentru acest produs. |
|
Modul tractare Marca THULE Cod 1801093 |
Mecanism de tractare : cu mecanism de cuplare nedemontabil Aprobare : EC Greutatea tractata (kg) : 1450 Valoare-D [kN] : 8,66 Încarcare bara tractare [kg] : 60 Timp de montare (în ore) : <2 |
Preţ nedisponibil online
Din pacate, pretul pentru acest produs nu este disponibil pe site. Lasă-ne datele tale de contact si in cel mai scurt timp iti vom trimite o oferta de pret pentru acest produs. |
|
Modul tractare Marca THULE Cod 1801094 |
Mecanism de tractare : cu mecanism de cuplare demontabil Varianta echipare : BMC Aprobare : EC Greutatea tractata (kg) : 1400 Valoare-D [kN] : 8,66 Încarcare bara tractare [kg] : 60 Timp de montare (în ore) : <2 |
Preţ nedisponibil online
Din pacate, pretul pentru acest produs nu este disponibil pe site. Lasă-ne datele tale de contact si in cel mai scurt timp iti vom trimite o oferta de pret pentru acest produs. |